dinsdag 16 december 2008

De tuin van Eden kijkdoos







Hallo allemaal! Mijn kijkdoos is af! ik vind het best jammer... ik vond dit echt ZO leuk om te doen. Maar als ik meer had toegevoegd hat het te druk geweest denk ik. Ik heb de bovekant van de doos open gelaten en een daglichtlamp gebruikt als lichtbron.
Eva die naar de appel loert... maar.. waar is Adam? jaja.. hier is natuurlijk over nagedacht. Ik heb thuis in het boek van Genesis zitten lezen. En blijkbaar wilde Eva aan Adam bewijzen dat ze ook alleen kon zijn ( was ze hem zat? ) . Adam vertrouwde haar en ging ergens wieberen. Toen sprak de slang (aka satan) Eva aan en beloofde haar dat ze niet dood zou gaan als ze de vrucht zou eten. Best wel kut. Ach ja.
Wel jammer dat je niet goed al mijn lagen ziet in de uiteindelijke foto. Daarom heb ik wat Detail shots gemaakt zodat je die ook nog kan zien (en mijn vijver.. echt jammer dat je die niet ziet)

houdoe!

4 opmerkingen:

karida zei

Hijs echt heel tof!

Sanne zei

echt hij is gewoon te cool ;)
ik blijf hem leuk vinden!

Jamie zei

Wow Tanja, die is eeeecht super vet! 8D

I digg. <3

Unknown zei

Mag ik vragen hoe je bent begonnen, want ik wil graag 1 van herfst in het bos maken.